Den 7

9. října 2010 v 21:47 | Corny |  *DIETA 2010*
S dneškem jsem spokojená. Sice ještě neni půlnoc, abych to mohla uzavřít, ale tak snad mi nerupne a nepůjdu se přežrat :D
Trampolining super! Holky, vyzkoušejte! Sice jsem umírala už po 5 minutách a zbejvalo mi ještě 55, ale hrozně jsem si užila pocit vyřízenosti :)

Snídaně: 2 plátky plnozrnného chleba se šunkou
Svačina: -
Oběd: maličkej talířek rizota, kafe
Svačina: -
Večeře: salát (1 rajče, 1/3 okurky, trochu šunky, cottage)

Pohyb: hodina procházky ve svižnym tempu, 1 hodina trampoliningu (1500 kcal)

cornys
 

Melody*

9. října 2010 v 11:49 | Corny |  Diary*
Hey girls angel.gif angel image by totaly_linn

Jak se vede? Já jsem po ránu ještě trošičku ospalá, ale už plánuju, jak si teďka zacvičím kalanetiku nebo nějaký protahovací cvičení, pak si půjdu uvařit kafe a sednou si na sluníčko s mýma novýma brejličkama a násladně vymyslet něco s mým pokojem po designové stránce. Miluju změny a tady už je to strašně dlouho stereotypní... Takže, vzhůru do změn biggrin.gif image by totaly_linn
Večer se vydávám s mojí kamarádkou na trampolining a prej je to docela záhul. Jsem strašně natěšená tongue.gif image by totaly_linn Možná si půjdu ještě zaběhat, mám chuť bejt akční!

Přidávám fotku z rána, s mýma novýma brylkama sunglasses.gif sunglasses image by totaly_linn
cornys-linea.blog.cz

Den 3 a 4

6. října 2010 v 20:00 | Corny |  *DIETA 2010*
Čau holky))
Teda, napsat sem jídelníčky by bylo víc jak ostudné, takže tak neučinim.

Včerejší tancování bylo skvělý, takže od teď každé úterý :)

Moje pravidla:
Ráno - protažení celého těla, 20 dřepů, 20 lehsedů, 20 kliků ; snídaně lěhká, ale aby zasytila.
Odpoledně - oběd vždy pouze půlka talíře (šk. jídelna), pohyb popřípadě trénink nebo doma posilování
Večer - lehká večeře, po večeři posilování alespoň 15 minut
Svačiny - ovoce, zelenina, suchar. nothing else
cornys-linea.blog.cz
 


Den 2

4. října 2010 v 19:49 | Corny |  *DIETA 2010*
Dnešek byl trošičku lepší, hlavně po pohybový stránce :) Zejtra mám konečně dance lesson, juch juch :))

Snídaně: krajíc tmavého chleba se sýrem a šunkou, salátová okurka (asi 4 kolečka)
Svačina: 5 piškotů se zelenym čajem
Oběd: kuřecí prsa na houbách, 3 bram. knedlíky
Svačina: -
Večeře: dušená mrkem a kedlubna, polívka

Pohyb: 90 minut posilovací a běhací trénink + individy posilko na břicho

To je to co tancuju))

Další články