S pravidelností se vásledky dostaví hned ;)

22. května 2009 v 16:48 | Corny* |  Sport*
Skvělý výsledek se snadnými cviky!
Jde to rychle a bez trápení.
  • Zacvičte si denně 2-3 jednoduché cviky a vaše úzce střižená blůzka nebo těsné džíny vám opět budou perfektně sedět.
Zapojte nohy
Lehněte si na záda, nohy zvedněte do vzduchu a střídavě je skrčujte a natahujte. Protilehlou rukou se dotýkejte chodidla pokrčené nohy.


Posilování na boku
Lehněte si na bok, ramena i pánev jsou v jedné rovině, nenaklánějte tělo dopředu ani dozadu. Hlavu si opřete o spodní ruku, spodní nohu mírně pokrčte. Druhou ruku nechte propnutou. Mírně zvedejte horní polovinu těla směrem k nohám. Opakujte 20x ve 3 sériích na každou stranu.

Pro šikmé břišní svaly
Lehněte si na záda, pokrčte nohy, pravou ruku dejte za hlavu. Levou ruku připažte. Zvedejte horní polovinu těla směrem k levé straně - přibližujte levý loket k pravému koleni a zpět. Vyměňte strany. Opakujte 20x ve 3 sériích na každou stranu.

Na kolena
Pod kolena si dejte měkkou podložku, tělo držte vzpřímeně. Předpažte. Horní polovinu těla vytočte doleva, levá ruka směřuje k patě, břicho je zpevněné. Pomalu se vraťte do výchozí polohy a pokračujte na druhou stranu. Opakujte 20x ve 3 sériích.

Dejte si do těla
Lehněte si na záda, zvedněte nohy a pokrčte kolena do pravého úhlu, flexujte kotník ("udělejte fajfky"). Ruce dejte za hlavu. Pokrčte levou nohu, přitáhněte ji k břichu, zvedněte horní polovinu těla a pravý loket přibližte k levému koleni. Opakujte 20x ve 3 sériích na každou stranu.

Pevné boky
Lehněte si na bok, pokrčte nohy do pravého úhlu. Opřete se o předloktí ruky, která je blíže k zemi, prsty směřují dopředu. Druhou ruku připažte. Zvedněte boky co nejvýš a v této poloze vydržte 10 sekund. Cvik opakujte 3x na každou stranu.
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama